Ott hagytuk abba, hogy a belseje az autóknak (TTO és a donor) gazdát illetve helyet cserélt. Folytassuk ott, hogy megérkezett a félévenkénti esedékes eBay-en vásárolt cucchalom, ami Londonban, T. Krisz barátunknál gyűlt (áldassék a neve türelméért!) eddigelé. A csomagban volt minden, mi szem-szájnak ingere, 550-ért leütött vadonatúj Tein Driving Master SuperStreet gátlók eredeti dobozban (ugyan az állítható toronycsapágyak nélkül, de mondjatok valamit az életben, ami tökéletes :-)), három darab 2 colos műszer, úgymint olajnyomás, olajhőfok és AFR, néhány egyéb apróság, mint szőnyegek, csomagtér gumiszőnyeg, Mivec controller stb. Nagyjából fordított sorrendben beépültek az autóba a felsorolt cuccok, a rádió alá kapott egy 1 DIN-es műszertartó keretet, abba beszereltem a három műszert, Imi barátom addig betette az olajszűrő alá a szendvicslapot, hogy a nyomás- és hőfokmérő szondája beugorhasson. Némi kábelezés után a műszerek életre lehelődtek, gyújtásra téve nagyobb, világítás felkapcsolása után alacsonyabb fényerőn világítanak. Miután analóg műszerek, a bazári init sequence nincs meg náluk (nem járják be 270 fokban a skálát - bár tetszene egy garnitúra léptetőmotoros ugyanilyen...). Folytatva az aktuális upgradet, az aknára állva körben beraktam a szép zöld Tein gátlókat, első körben a standard toronycsapággyal. Szemre - érzésre - beállítottam a magasságokat a gátlókon, majd levettem a bakokról az autót - és jajj, piszok alacsony lett. Bakokra fel, tekerészés 3 centit fel - rögtön jobb :-). Próbakör: jesszus! Olyan kemény lett, hogy a fogtöméseimet kirázza! És a nagyobb gödrökön fel is üt, szóval még emelni kell rajta. Gyorsan vissza a garázsba, újabb 1 centi emelés körös-körül, próbakör: sokat javult, főleg hogy a csillapításon is vettem vissza kissé. Összegezve: puhább, mint elsőre, de így is irdatlan kemények, piszokul fogják a kocsit. A magassággal kell még játszanom kissé, a kocsi most 5 centivel alacsonyabb, mint eredeti állapotában (a tető legmagasabb pontjához mérve 125 centi - gyári 130), remélhetőleg nagyobb előfeszítéssel változni fog még egy kicsit. Nem a budapesti utakra van ez így kitalálva, sokkal simább aszfaltot szeretne maga alatt látni. De kinézni, azt tud a piszok, így alacsonyan:

Szerző: leslie_c  2011.04.20. 18:15 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azfto.blog.hu/api/trackback/id/tr92843005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása